ترفند ها, اطلاعات عمومی سیستم صوتی ماشین, مشکلات رایج

مهم ترین قسمت نصب سیستم ماشین ( اهم بندی)

مهم ترین قسمت نصب سیستم ماشین ( اهم بندی)

مهم ترین قسمت نصب سیستم ماشین  (اهم بندی)

مهم ترین قسمت نصب سیستم ماشین: سئوالی که همیشه در ذهن بسیاری از افراد برای نصب سیستم ماشین  وجود دارد : سابووفر خود را چند اهم ببندیم تا صدای بیشتز و طول عمر بیشتری داشته باشد؟

امروز به بررسی کلی اهم بندی سیستم در هنگام نصب سیستم صوتی و سابووفر میپردازیم . امیدواریم با مطالئه این مقاله بتوانید به راحتی اهم بندی سیستم صوتی خود را انجام دهید .

همچنین پیشنهاد میشود برای افزایش کیفیت سیستم صوتی ماشین خود حتما مقاله ی زیر را مطالعه کنید .

۹ راهکار افزایش کیفیت سیستم ماشین 

انواع اهم بندی :

اهم بندی معمولا به دو صورت انجام میشود

  1. موازی
  2. سری

در حالت کلی وقتی مقاومت سابووفر پایین بیاید قدرت بیس بیشتر و دقت صدا کمتر میشود و بالعکس وقتی مقاوت سابووفر بالا باشد بیس زنی پایین تر اما با دقت بالاتذی انجام میگردد.

اهم بندی موازی :

زمانی که قطب مثبت کوثل ها با هم و قطب منفی کوئل ها باهم یکی شود و یکی از سیم ها منفی و مثبت به آمپلی فایر متصل گردد در این شرایط ما کاهش مقاومت سیم کشی یا کاهش اهم  را داریم .

اهم بندی سری :

نصب سابووفر

زمانی که دو قطب مثبت یک کوئل به قطب منفی کوئل دیگر متصل شود و قطب های مثبت و منفی باقی مانده به ترمینا های آمپلی فایر متصل شود ما افزایش مقاومت را مشاهده میکنیم

کلام آخر:

اهم بندی سابووفر یکی از مهم ترین نکات نصب سیستم صوتی است . چنانچه به صورت اصولی و تخصصی نمیتوانید این مورد را انجام دهید حتما به یکی از مراکز مطمئن و مجرب شهر مراجعه نمایید.

تهیه شده در تیم کارآدیو اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید